Tilaus-ja toimitusehdot
Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 6.9.2021 alkaen.
Hurmis desing myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Alle 18-vuotiaalta vaaditaan huoltajan suostumus tilaamiseen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä käsittely- ja toimituskuluja. Sopimuksesta teemme myös räätälöityjä koruja, joista perimme 5-10 euron lisäkustannuksen riippuen tilauksesta. Lisäkustannuksen hinnan tarkennus määräytyy tilauksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, korttimaksu, mobilepay sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrailin. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Hurmis designin verkkokaupan yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostilla hurmisdesign(at)gmail.com.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Tuotteet toimitetaan aina huolellisesti pakattuna.
- Postin kirje vastaanottajan postilaatikkoon, ei seurantaa, 2,90€.
- Posti pikkupaketti seurantatunnuksella vastaanottajan postilaatikkoon 4,90€. Postin toimitusaika 2-3 arkipäivää.
- Postipaketti seurantatunnuksella valitsemaasi pakettiautomaattiin 5,90€. Postin toimitusaika 1-3 arkipäivää.
- Myös nouto korupajalta on mahdollinen sopimuksen mukaan
Yli 50 euron suuruiset tilaukset toimituskuluitta (0 e).
Toimitusaika
Tilaukset postitetaan pääsääntöisesti 3 arkipäivän kuluessa, tilaustyönä tehtävien tuotteiden toimitus sovitaan tapauskohtaisesti. Posti toimittaa tilauksen antamaasi osoitteeseen n. 2-7 arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on käsitelty ja lähetetty. Pakettilähetykset saapuvat perille yleensä nopeammin kuin kirjeet, joten huomioithan tämän toimitustapaa valitessa. Hurmis design ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Vaihto- ja palautusoikeus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Tämä koskee myita tuotteita paitsi ei korvakoruja. Niillä ei ole palautusoikeutta hygieniasyistä.(Kuluttajansuojalaki 6:16 pykälät 3 ja 4)
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske aletuotteita.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, olethan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme hurmisdesign@gmail.com. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, vahingoittumaton ja täysin myyntikuntoinen, muutoin sen hintaa ei voida hyvittää asiakkaalle. Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa. Asiakas vastaa palautuskustannuksista itse.
Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, se käsitellään alkuperäisessä maksussa käytetyn maksutavan mukaisesti ja rahat palautetaan asiakkaalle.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti hurmisdesign(at)gmail.com. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Huomioithan tilausta tehdessäsi, että kaikki tuotteemme ovat käsintehtyjä, joten mm. niiden kuviot saattavat poiketa hieman verkkokaupan tuotekuvista ja värisävyt voivat näyttää erilaisilta eri näytöillä. Poikkeamat ovat pääsääntöisesti pieniä yksityiskohtia.
Asiakaspalvelu
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, tuote on vioittunut kuljetuksen aikana tai sinulla on jotain kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Palvelemme sinua sähköpostitse hurmisdesign(at)gmail.com 24 tunnin kuluessa (arkipäivisin).